Γιώργος Λιάγκας: Η αναφορά με νόημα στο διαζύγιο της Καμπούρη στο Πρωινό – Η αντίδρασή της τα είπε όλα

Γιώργος Λιάγκας: Η αναφορά με νόημα στο διαζύγιο της Καμπούρη στο Πρωινό – Η αντίδρασή της τα είπε όλα

«Είναι δυνατόν να χωρίζεις και να βγαίνεις να λες τα καλύτερα σε όλες τις παρέες για τον άλλο; Τότε γιατί χώρισες;»

Στην εκπομπή του ΑΝΤ1, Πρωινό, την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου, με αφορμή το διαζύγιο της Χρύσπας, ξεκίνησε μία συζήτηση σχετικά με το πόσο δύσκολο είναι να διαχειριστεί κανείς το πώς θα ανακοινώσει κάτι τέτοιο, αλλά και πόσο δύσκολο είναι να χάνει κανείς αγαπημένα του πρόσωπα λόγω ενός χωρισμού.

Ο Γιώργος Λιάγκας προχώρησε σε μία ιδιαίτερα προσωπική εξομολόγηση – δείτε εδώ – ωστόσο στο τέλος έγινε και μία αναφορά προς την Δέσποινα Καμπούρη, η οποία πριν από μερικές ημέρες ανακοίνωσε και η ίδια τον χωρισμό της από τον Βαγγέλη Ταρασιάδη, μετά από πολλά χρόνια γάμου και δύο παιδιά – δείτε εδώ την ανάρτησή της.

Η αναφορά του Γιώργου Λιάγκα στο διαζύγιο της Δέσποινας Καμπούρη

«Ακούω αυτό περί φιλικού χωρισμού και γελώ. Δεν υπάρχει φιλικός χωρισμός. Το ότι δεν σφάζομαι, δεν πάω στα δικαστήρια, δεν έχω μίσος… Αν τον αγαπάω και έχουμε την τέλεια σχέση, γιατί να χωρίσω. Μετά από δύο χρόνια κανένα ζευγάρι δεν κρεμιέται στους πολυελαίους», είπε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Λιάγκας.

«Γιατί με κοιτάς εσύ έτσι;», αναρωτήθηκε τότε, απευθυνόμενος στην Δέσποινα Καμπούρη, με εκείνη να του απαντά: «Τι να κάνω; Μιλάς και σε κοιτάζω! Τι πρέπει να πω;».

«Μετά τα δύο χρόνια δεν είναι το σ@ξ αυτό που κρατάει το ζευγάρι. Περνάει το πάθος, υπάρχουν άλλα πράγματα. Όταν, λοιπόν, φτάνεις να χωρίσεις, σημαίνει ότι και τα άλλα πράγματα που έχουν μείνει, σε εκνευρίζουν στον άλλο. Άρα, δεν υπάρχει το τέλειο. Είναι δυνατόν να χωρίζεις και να βγαίνεις να λες τα καλύτερα σε όλες τις παρέες για τον άλλο; Τότε γιατί χώρισες;», συνέχισε εκείνος και η Φωτεινή Πετρογιάννη σημείωσε πως είναι άβολο για τους φίλους να πρέπει να σκεφτούν ποιον από τους δύο που έχουν χωρίσει θα πρέπει να καλέσουν κάθε φορά.

«Η Δέσποινα αφαιρείται από το θέμα. Με χιούμορ το αντιμετωπίζεις…», είπε ο Γιώργος Λιάγκας στην Δέσποινα Καμπούρη, με την ίδια να λέει αμήχανα: «Ναι, δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα».

Αποκάλυψε πριν λίγο την είδηση ο Γιώργος Λιάγκας για τον Αντώνη Ρέμο

Τι συνέβη

Ο Αντώνης Ρέμος βρέθηκε στο προσκήνιο τα τελευταία 24ωρα, όπως αποκαλύφθηκε στο Πρωινό του ΑΝΤ1 το πρωί της Τετάρτης 12 Νοεμβρίου, εξαιτίας της απόφασής του να τραγουδήσει στην Θεσσαλονίκη στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί για το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου της πόλης.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής έχει γίνει ο κακός χαμός στο δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης, διότι παρόλο που ο τραγουδιστής δέχθηκε να ερμηνεύσει τα τραγούδια του εκείνη την ημέρα χωρίς να πάρει λεφτά, η αντιπολίτευση εξέφρασε έντονα την διαφωνία της για την επιλογή του, υποστηρίζοντας πως δεν είναι αισθητικά αποδεκτός από τους Θεσσαλονικείς.«Ας το κοιτάξουν λίγο αυτό! Να κάνουμε αντιπολίτευση για τα πραγματικά προβλήματα! Πραγματικά κάνετε θέμα ότι δεν είναι ποιοτικά αρεστός ο Ρέμος; Σας πέφτει λίγος; Μην τρελαθούμε! Μια συνέντευξη ήθελα να του κάνω και πέρασαν 4 χρόνια. Σας δίνουν έναν γάιδαρο και τον κοιτάτε στα δόντια. Η βλακεία ξεχειλίζει κάποιες φορές στη χώρα μας», είπε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Λιάγκας μεταφέροντας το ρεπορτάζ, με τον Θάνο Βάγιο να εξηγεί πως το πρόβλημά τους ήταν: «Κατά πόσο τα τραγούδια του απευθύνονται σε μία γιορτή Χριστουγέννων».

Στη συνέχεια προβλήθηκε βίντεο με τον διάλογο που πραγματοποιήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο, όπου εξήγησαν πως και τις προηγούμενες χρονιές η αντιπολίτευση είχε επιλέξει τον Γιώργο Σαμπάνη, τους Onirama και τον Γιάννη Πλούταρχο για την γιορτή και μάλιστα πληρώθηκαν για να τραγουδήσουν, επομένως δεν θα έπρεπε να γίνεται συζήτηση για κάτι τέτοιο.

Αμέσως μετά ο παρουσιαστής αναφώνησε: «Έχουμε λύσει όλα τα προβλήματά της συμπρωτεύουσας και το θέμα είναι εάν είναι ποιοτικά αρεστός ο Ρέμος ή ο Σαμπάνης και οι Onirama. Γι’ αυτό δεν πάει μπροστά αυτή η χώρα» και έκλεισε το θέμα λέγοντας: «Αυτοί είμαστε πραγματικά! Είναι ξεφτίλα, είναι ντροπή, είναι για γέλια μόνο!».